Sponsorointitoimisto Brilho

(klikkaa otsikkoa) Urheilubisnes on intohimobisnestä, joka herättää suuria tunteita laidasta laitaan. Elämykset ja yhteisöllisyys herättävät tunteita, jotka jättävät meihin muistijäljen pitkäksi aikaa, ehkä koko loppuelämäksemme.

Urheilusponsorointi on tehokas markkinoinnin väline, kun sekä sponsoroinnin kohde eli urheilija tai joukkue ja sponsori panostavat yhteistyön laatuun. Parhaat tulokset saavutetaan, kun yhteistyö on suunnitelmallista ja pitkäjänteistä.

Brilho Oy tarjoaa palvelut sekä urheilijoille että sponsoreille. Harvat suomalaisyritykset käyttävät sponsorointia suunnitelmallisena markkinointikeinonaan. Usein sponsoriksi lähdetään joukkueen tai yksilöurheilijan yhteydenoton jälkeen. Sovitaan sopimukselle sisältö, usein yrityksen logo näkyviin, ja maksetaan lasku. Sitten vuoden päästä palataan asiaan. Tässäkään ei ole mitään väärää, mutta yhteistyöstä olisi lähes varmasti ollut otettavissa paljon enemmän irti.